اسم تو























♥عاشق دیوونه♥

 گفتی دوستم داری

 گفتی همیشه پیشم می مونی

 نگفته بودی میری

 نگفته بودی تنهام میزاری

 اسمتو رو قلبم نوشتی

 گفتی بزار همیشه اسمم رو قلبت بمونه

 چون میخوام فقط برای من بتپه

 چون میخوام همیشه عاشقم بمونه

 اخه ما همیشه با هم می مونیم

 اما من نمیدونم 

 حالا که نیستی

 حالا که رفتی

 حالا که تنهام گذاشتی

 حالا که با یکی دیگه هستی

 اسمتو چی کار کنم؟

 اسمت هنوز رو قلبمه

 هنوز قلبم بخاطر تو میتپه

 هنوزم عاشقته

 تکلیف قلب من چیه؟

 قلبی که اسم تو روشه 



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت15:11---26 اسفند 1390
hi hany
webe ghashangi dari man linket kardam u ham b esme eshghe bi payan link kon


آی آدم ها
ساعت23:57---22 اسفند 1390

از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .
linketoon kardam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,ساعت 15:57 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com